Haber Kaynağı
Bu haber abonesi olduğumuz iha.com.tr'den üretilmiş ve sistemimize otomatik olarak eklenmiştir.
Yenilendi.
Değiştir, Vazgeç!
Ehiyet dediğimiz şey sadece bir belgedir. haram zıkkım olsun aldığınız para. sırf milletten daha fazla para toplamak için yapıyorlar, daha öncede 2 stajerlik gelecek diye patırtı yapmışlardı, yine bir benzeri daha. petrol ve benzin fiyatları ucuzlarken siz hangi fiyat artışından bahsediyorsunuz ? hayırdır ? kimse ehliyet falan almasın, mahsus yapıyorlar.
Allaaaahhhh.ağir zamlar kendini göstermeye başladı.
Madem devlet ehliyet alma diye bir kural koyuyor neden maddi olarak işi bu kadar zorlaştırıyor bırakın insanlar ehliyetlerini alsınlar bu ücretlere zam yapmak yerine kurslara para kazandırmak yerine sınavları ve eğitimleri daha nitelikli hale getirseniz olmazmıydı neden ehliyet devlet için maddi gelir olarak görülüyor