Haber Kaynağı
Bu haber abonesi olduğumuz iha.com.tr'den üretilmiş ve sistemimize otomatik olarak eklenmiştir.
Yenilendi.
Değiştir, Vazgeç!
Evet her şeye zam geliyor bu doğru.lakin 1.husus neden istanbuldan sonra en pahalı ekmeği biz yiyoruz.diğer illerde yaşayan fırıncılar nasıl geçiniyor.2.husus 1 senede un çuvalı 140 tlden 300 tlye çıkmış.bu zamanda kar yapabilen fırıncılar 140 tlye aldığı unu aynı 2tl ekmek fiyatından iyi kazıklamışlar.geçmiş olsun vatandaşlar.iyi uykular.
1 dolar olsun abi ekmegimiz
Cumhuriyet tarihinin ihracat rekoru kırılıyor nede olsa fakirin elinden ekmeği yani unu alıyorlar yurtdışına yolluyorlar sonrada kuraklık var deyip ekmeğe zam yapıyorlar