Belediye Başkanı Hamit Kılıç, belediye arsasının bir firma tarafından kullanılmasının takip sorumlusunun zabıta olduğunu söyledi.
Yenilendi.
Değiştir, Vazgeç!
Baskanım ne yaparsa haklıdır!!!!!!!!!
...... yapsadamı
İşgali yapan özkök olunca bir şey yapamadık diyemiyor da zabıtayı suçluyor hamit bey. orhan beyi yıpratmak için bilerek bu şekilde gündemde tutuyor bence ak partili kardeşlerimiz meseleyi.
Haberim yokmuş gibi yapmayı seviyorlar akp olarak bunlar