Çarşamba ilçesinde özel halk otobüslerinde SAMKART dönemine geçiş sürecinde kurulan ALO 153 Çözüm Merkezi standı, bugün itibarıyla sona erdi ve sistem tamamen aktif hale geldi. Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin yürüttüğü Samsun Toplu Ulaşım Sistemi (SATUS) projesi kapsamında yürürlüğe giren yeni uygulamayla birlikte, nakit ve eski bilet sistemi bugün sonlandırıldı. Artık tüm yolcular SAMKART ile ödeme yapacak.8 Aralık Pazartesi günü başlayan geçiş süreci hafta boyunca vatandaşlara kolaylık sa...