Denetimler çerçevesinde uyarılara uymayarak kaldırımda tabela ve levha bulunduran esnafın levhaları toplandı.Çarşamba ilçesi Zübeyde Hanım Meydanı ve merkezi noktalarda iş yerlerinin özellikle yol üstünde duran ve kaldırımların üzerinde yolu işgal ettiği gerekçesiyle iş yeri sahiplerine belediye zabıta ekiplerince uyarılarda bulunulmuştu. Uyarılara rağmen tabelasını kaldırmadığı tespit edilen esnafın tabelaları, hafta sonu korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlaması ...