Amasya’da yaşayan Feride(42) ve Levent(45) Özbakır çifti, Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Tıp Fakültesi Tüp Bebek Merkezi’nde, evliliklerinin 21. yılında bebek sahibi olmanın mutluluğunu yaşadı. Daha önce 14 kez tüp bebek tedavisi ve diğer teknikler uygulandığı halde sonuç alamayan çift, OMÜ’de uygulanan “imsi” tekniği ile çocuk sahibi oldular. "Ömer Yahya" adında bir erkek çocuk sahibi olan Özbakır çifti, yıllardır çocuk bekleyen çiftlerin de umutsuzluğa kapılmamaları gerektiğini söy...